Unterschiedliche Hits

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Cryuu

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10 Juli 2014
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GommeHD.net - Gommunity
Heyho liebes GommeHD.net - Forum,

Ich frage mich schon seit längerem, warum meine Schläge nach Spielmodus variieren. Beispielsweise in SkyWars gebe ich viel bessere Schläge als bei QuickSurvivalGames. In SkyWars kann ich mehrere Schläge hintereinander tätigen ohne dabei selber mal getroffen zu werden. Bei QuickSurvivalGames ist das leider nicht so der Fall (zumindest bei mir). Natürlich spielt auch der Gegner eine Rolle, aber ich denke nicht, dass ich "nur" gegen schlechte Spieler in SkyWars spiele und gegen "nur" gute in QuickSurvivalGames.
Mein Internet bleibt stabil bei ungefährer Reaktionszeit (PING) von 20ms. Sowie auch die Bildwiederholrate von etwa 500-800).
Meine Klickgeschwindigkeit wäre etwa 10-15 beim Kampf.

//EDIT: Client LabyMod 2.7.99 für die 1.8.8

Naja, mich würde halt interessieren, ob ihr mehr darüber wisst. =)

Ich wünsche euch noch einen schönen Tag,
~Cryuu
 

Ennio20

Mitglied
30 Juni 2016
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295
Hey, so blöd es sich anhört, denke ich, es liegt am AntiCheat. Entweder ist auf den QSG-Servern eine andere Config von AAC eingestellt oder es ist noch eine andere Version online. Dies könnte daran liegen, da für jeden Spielmodi wahrscheinlich ein Beispiel-Server mit den jeweiligen Plugins und Maps vorhanden ist, welcher dann so oft, wie benötigt vom Cloudsystem gestartet wird. Deshalb könnte es eben sein, dass eine alte AAC-Config vorhanden ist. Zum Vorstellen ist hier eine Beispiel-AAC-Config, wie es auusehen könnte:

Wen es interessiert, kann es sich durchlesen ^^

Code:
#### AAC Config
#
# NOTE: Most of the values here have been tried and tested to work.
#       It is not recommended that you change them unless you are
#       getting false positives.
#
#       It would be a good idea to make sure the false positives you're getting aren't actually hackers....
#
#
# The configurable commands will replace "{player}" with the name of the player.
# You can run multiple commands on a single threshold by creating 2 entries with the same key:
#  thresholds:
#     10:
#      - "broadcast {player} was kicked for hacking"
#      - "kick {player} hacking"
#
# Be sure to check language.yml for configuration regarding staff chat, etc.

# Hitbox forces players to look at entities they want to attack.
hitbox:
   # Do you want to enable the angle check
   enabled: true

   # How much should AAC expand hitboxes by?
   lenience: 0.5

   # Should AAC cancel illegal hits?
   cancel: true
 
   # How far should a player be able to reach?
   max_dist: 3.5
 
   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      8: "aacstaffnotify {player} is suspected for Killaura (Hitbox) (ping = {ping}, tps = {tps})"
      20: "aacstaffnotify {player} is suspected for Killaura (Hitbox) #2 (ping = {ping}, tps = {tps})"

# BadPackets prevents players from using packets to exploit the server
badpackets:
   # Do you want to enable the badpackets check
   enabled: true
 
   # After how many moves should packets be cancelled?
   # A lower value reduces the possibility of blinking and exploits and improves performance.
   # A higher value will reduce the number of false positives. This should always be above 3.
   cancel_threshold: 4
 
   # How many moves should a player be able to send in 3 ticks
   # An unmodified client should send 3 moves in 3 ticks. Be sure to think about lag
   # The violation value will be increased by (how many packets the player sends - max_moves) / 2
   max_moves: 50
 
   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      90: "aacstaffnotify {player} benutzt vermutlich Clientmodifikationen! (Ping = {ping}, TPS = {tps})"
      150: "ban {player} HACKS/CLIENTMODIFIKATIONEN [-]"
 
# Criticals prevents players from getting critical hits when it's not possible
criticals:
   # Do you want to enable the criticals check?
   enabled: true
 
   # Should a hit be cancelled if it is a critical and the player is on the ground?
   cancel_false_hit: true

   # How many ticks should AAC enforce between jumps
   jump_delay: 8
 
   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      3: "aacstaffnotify {player} nutzt vermutlich Criticals! (Ping = {ping}, TPS = {tps})"
      8: "ban {player} HACKS/CLIENTMODIFIKATIONEN [-]"

# Fastbow prevents players from shooting their bow too quickly
fastbow:
   # Do you want to enable the fastbow check
   enabled: true
 
   # How much lag compensation should AAC perform when checking for fastbow?
   lenience_ms: 170
 
   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      3: "aacstaffnotify {player} benutzt vermutlich FastBow! (Ping = {ping}, TPS = {tps})"
      10: "ban {player} HACKS/CLIENTMODIFIKATIONEN [-]"

# FightSpeed prevents players from attacking too quickly
fightspeed:
   # Do you want to enable the fightspeed check
   enabled: true
 
   # How many times should a player be able to attack in 1 second
   # NoCheatPlus's fightspeed check allows 15 hits per second
   max_hits_per_second: 18

   # How many times should a player be allowed to interact in 1 second
   max_interact_per_second: 50

   # Should fightspeed check for consistent click speed
   consistent_check: true
 
   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      10: "aacstaffnotify {player} benutzt vermutlich AutoClicker/FastAttack (Ping = {ping}, TPS = {tps})"
      17: "tempban {player} 30 d HACKS/CLIENTMODIFIKATIONEN [-]"

# Fly prevents players in survival mode from flying
fly:
   # Do you want to enable the fly check
   enabled: true

   # How strongly should AAC enforce fall speeds (smaller values are more accurate)
   tolerance: 0.07
   e_tolerance: 0.3

   # Multiplier of violation size to be added to VL level
   vl_multiplier: 6.1

   # Minimum violation level for a player to be teleported down. Only if teleport is true
   min_vl: 13

   # Ticks after velocity a player should be immune to the glide check
   vel_ticks: 13

   # Teleport the player down if detected?
   teleport: true

   # Check for invalid abilities packets?
   abilities: true

   # How many ticks should AAC wait before reducing a player's violation level
   reduce_delay: 20
 
   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      120: "aacstaffnotify {player} benutzt vermutlich Fly (Ping = {ping}, TPS = {tps})"
      210: "aacstaffnotify {player} benutzt vermutlich Fly (Ping = {ping}, TPS = {tps}"
      300: "aackick {player} Moved unexpectedly"

# Speed prevents players in survival mode from moving too quickly
speed:
   # Do you want to enable the speed check
   enabled: true

   # Maximum amount (in blocks) a player should be allowed to go over a calculated limit.
   threshold: 0.005

   # Duration of time AAC should compensate for velocity (ticks). This is basically lag compensation.
   vel_ticks: 12

   # Should AAC use movement counting to prevent clients from bypassing by sending too many moves?
   use_move_counting: true

   # Multiplier of violation size to be added to VL level
   vl_multiplier: 6.0

   # How many moves per second should be assumed as legitimate? (NCP = 22)
   max_moves: 22

   # Custom modifiers for anti-timer, averaging over a longer period of time
   custom:
      # Second line of defense over timer. Slow, but practically unbypassable.
      enabled: true
      # Max moves per second
      max_moves: 21.0
      # Ticks to take an average over
      time: 150

   # How many times should a player be allowed to toggle sneak in a second
   max_sneak_toggles: 15

   # How many times should a player be allowed to toggle use in a second
   max_use_toggles: 35

   # How many violations before a player will start being teleported
   min_vl: 25

   # How many ticks should AAC wait before reducing a player's violation level
   reduce_delay: 20

   # Specific configuration options. Don't touch these unless you know what you're doing.
   # As in, unless you _actually_ know what you're doing.
   #item_scalar: 0.45
   #sneak_scalar: 0.45
   #surface_axis_limit: 0.15
   #partially_submerged_axis_limit: 0.25
   #underwater_scalar: 0.8
   #diving_axis_limit: 0.35

   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      60: "aacmessage {player} Bitte sneake und blocke mit deinem Schwert!"
      150: "aacstaffnotify {player} hat vermutlich Speed (Ping = {ping}, TPS = {tps})"
      210: "tempban {player} 30 d HACKS/CLIENTMODIFIKATIONEN [-]"

# Derp stops some forms of derp hacking.
derp:
   # Do you want to enable the derp check
   enabled: true

   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      1: "kick {player} HACKS/CLIENTMODIFIKATIONEN [-]"

# Knockback checks if the player moves after he is hit
knockback:
   # Do you want to enable the knockback check
   enabled: true
 
   # How long should AAC wait before checking a player
   tick_delay: 9

   # Should AAC compensate for ping?
   add_ping: true

   # What's the maximum ping value AAC should compensate to (pingspoof?)
   max_ping: 500

   # What's the minimum distance a player should be knocked back
   min_knockback_dist: 0.03

   # Minimum time a player should be knocked back for
   min_knockback_time: 2
 
   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      9: "aacstaffnotify {player} hat vermutlich AntiKnockback/Velocity (Ping = {ping}, TPS = {tps})"
      16: "ban {player} HACKS/CLIENTMODIFIKATIONEN [-]"

# NoSwing makes sure players swing their arm when attacking
noswing:
   # Do you want to enable the noswing check
   enabled: true

   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      20: "aacstaffnotify {player} hat vermutlich Noswing/Scaffold (Ping = {ping}, TPS = {tps})"
      40: "ban {player} HACKS/CLIENTMODIFIKATIONEN [-]"

# Regen directly stops players from healing too quickly
regen:
   # Do you want to enable the regen check
   enabled: true

   # Should AAC cancel regeneration if it happens too quickly?
   cancel_regen: true

   # What delay should AAC force between regeneration?
   min_regen_delay: 3500

   # What delay should AAC force if the player is fully satiated
   min_satiated_delay: 450

   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      10: "aacstaffnotify {player} hat vermutlich Regen! (Ping = {ping}, TPS = {tps})"
      30: "ban {player} HACKS/CLIENTMODIFIKATIONEN [-]"

# Killaura detects combat hacks which give an unfair advantage
killaura:
   # Do you want to enable the killaura check
   enabled: true

   # What % of the time should AAC do a check?
   check_chance: 100

   # Lag compensation paramters - try not to break
   check_delay: 3
   listen_delay: 6

   # How far away must 2 players be to be checked?
   min_dist: 0.1

   # How long should the check last?
   duration: 20

   # How much should the check be weighted?
   weight: 4

   # How far off should a player be able to look to allow the hit
   max_diff: 0.11

   # How far should the player be allowed to reach during the check
   max_reach: 4.4

   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      25: "aacstaffnotify {player} hat vermutlich Killaura (Normal) (Ping = {ping}, TPS = {tps})"
      40: "ban {player} HACKS/CLIENTMODIFIKATIONEN [-]"

# Heuristics are used by AAC to detect advanced killaura hacks that bypass normal checks
heuristics:
   # Do you want to enable AAC's heuristic detection
   enabled: true

   # Heuristic sensitivity. Should be a number between 1 and 4, where 1 is the most sensitive.
   #
   #   Sensitivity 1: Practically 100% of killauras will be flagged. Moderate potential for false positives.
   #   Sensitivity 2: (DEFAULT) Flags most killauras and aimbot/autoclicker combinations. Flags some hitbox expansion mods.
   #   Sensitivity 3: Flags some killauras, and most multiauras. Completely avoids any possible false positives.
   #   Sensitivity 4: Flags only the most blatant killaura and multiaura hackers.
   #
   # Defaults to 3 to prevent complaints from people who do not bother to configure AAC.
   sensitivity: 3

   # Map of violation levels to commands.
   # The heuristics check is different to other checks: higher violation level does not mean a higher chance of hacking
   # All violation levels are equal. The default threshold of 10 creates the effect of a delayed ban.
   thresholds:
      1: "aacstaffnotify {player} hat vermutlich Killaura (Heuristic analysis) (Ping = {ping}, TPS = {tps})"
      10: "ban {player} HACKS/CLIENTMODIFIKATIONEN [-]"

# NoFall ensures players take fall damage
nofall:
   # Do you want to enable the NoFall check
   enabled: true

   # Minimum downwards velocity for NoFall to apply
   required_velocity: -0.2

   # Should AAC deal fall damage to players?
   deal_damage: true
 
   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      10: "aacstaffnotify {player} hat vermutlich NoFall (Cancelled = true, Ping = {ping}, TPS = {tps})"
      30: "aackick {player} Suspicious activity midair"

# Climb stops people climbing ladders too quickly
climb:
   # Do you want to enable the Climb check
   enabled: true

   # How fast should a player be allowed to start a ladder climb
   max_start_speed: 1.5

   # How fast should a player be allowed to climb a ladder
   max_ascent_speed: 0.14

   # Should climb teleport players?
   teleport: true

   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      15: "aacstaffnotify {player} hat vermutlich FastLadder (Cancelled = true, Ping = {ping}, TPS = {tps})"
      30: "ban {player} HACKS/CLIENTMODIFIKATIONEN [-]"

# Jesus stops people from walking on water
jesus:
   # Do you want to enable the Jesus check
   enabled: true

   # Should Jesus teleport players?
   teleport: true

   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      10: "aacstaffnotify {player} hat vermutlich Jesus (Cancelled = true, Ping = {ping}, TPS = {tps})"
      30: "aacstaffnotify {player} hat Jesus."
      50: "ban {player} HACKS/CLIENTMODIFIKATIONEN"

# Phase stops people glitching through blocks
phase:
   # Do you want to enable the Phase check
   enabled: true

   # How much space between hitbox evaluations should AAC leave to check? Should be kept <= 0.6
   # Lower value = more accuracy when checking, slower
   # Higher value = less accurate, more potential for bypasses, faster.
   segmentation: 0.5

   # Which materials should be exempt from phase checking?
   # Items are included in this list due to potenital ViaVersion/cross version compatibility problems with 1.8
   # Should be entered exactly as seen on the Spigot Material enum.
   exclude:
   # Incorrect hitboxes in 1.8 servers
    - "ANVIL"
    - "CHEST"
    - "ENDER_CHEST"
    - "TRAPPED_CHEST"
    - "SOIL"
   # Entity hitboxes
    - "AIR"
    - "STATIONARY_WATER"
    - "WATER"
    - "STATIONARY_LAVA"
    - "LAVA"
   # Protocol hack hitboxes
    - "LADDER"

   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      10: "aacstaffnotify {player} hat vermutlich Phase! (Ping = {ping}, TPS = {tps})"
      30: "aacstaffnotify {player} hat vermutlich Phase! (Ping = {ping}, TPS = {tps})"
      50: "ban {player} HACKS/CLIENTMODIFIKATIONEN [-]"

# FastUse stops players consuming items too quickly
fastuse:
   # Do you want to enable the FastUse check
   enabled: true

   # What delay should AAC enforce for eating an item (ms)
   ms_to_use: 1200

   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      2: "aacstaffnotify {player} hat vermutlich FastUse (Ping = {ping}, TPS = {tps})"
      4: "ban {player} HACKS/CLIENTMODIFIKATIONEN [-]"

# FastBreak stops players from breaking blocks too quickly
fastbreak:
   # Do you want to enable the fastbreak check?
   enabled: true

   # How many ticks should fastbreak count as lag, and ignore
   let_ticks: 2

   # Should AAC cancel an illegal block break?
   cancel_break: true

   # Should AAC check for a break delay (i.e. between block breaks)
   check_delay: true

   # How many violations before AAC starts cancelling block breaks?
   cancel_vl: 1

   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      10: "aacstaffnotify {player} hat vermutlich FastBreak! (Cancelled = true, Ping = {ping}, TPS = {tps})"
      15: "ban {player} HACKS/CLIENTMODIFIKATIONEN [-]"

# FastPlace stops players from placing blocks too quickly
fastplace:
   # Do you want to enable the fastplace check?
   enabled: true

   # How many ms should fastplace force between block placements?
   min_delay: 90

   # Should AAC cancel an illegal block place?
   cancel_place: true

   # How many violations before AAC starts cancelling block placements?
   cancel_vl: 2

   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      10: "aacstaffnotify {player} hat vermutlich FastPlace! (ping = {ping}, tps = {tps})"
      20: "aackick {player} Placing blocks too fast"

# Nuker stops players from breaking too many blocks at once
nuker:
   # Do you want to enable the nuker check?
   enabled: true

   # How many blocks should a player be able to break in 1 second: vl if greater than this value
   max_breaks_per_second: 40

   # The violation will only be recorded if it divides by this number (reduces spam)
   vl_divisor: 41

   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      5: "aacstaffnotify {player} hat vermutlich Nuker/Fucker (Ping = {ping}, TPS = {tps})"
      10: "ban {player} HACKS/CLIENTMODIFIKATIONEN [-]"

# Interact stops players interacting in impossible situations
interact:
   # Do you want to enable the impossibleinteract check
   enabled: true

   # Detect interacting with liquids?
   cancel_liquids: true

   # Detect ghosthand to interact with blocks?
   cancel_ghost_block: true

   # Detect interacting whilst dead?
   cancel_dead: true

   # Detect hitting whilst using an item?
   cancel_item_attack: true

   # Detect hitting through walls?
   cancel_ghost_attack: true

   # Violation before AAC starts cancelling interact when detecting ghosthand
   cancel_vl_interact: 5
   cancel_vl_place: 5
   cancel_vl_break: 0

   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      14: "aacstaffnotify {player} interagiert komisch! (Cancelled = true, Ping = {ping}, TPS = {tps})"
      30: "ban {player} HACKS/CLIENTMODIFIKATIONEN [-]"

# Spam prevents players from spamming the server chat
spam:
   # Do you want to enable the spam check?
   enabled: true
 
   # What words should not be covered by the anti-spam check?
   # messages less than 3 letters are already ignored
   whitelist:
     - "lol"
     - "hello"
     - "okay"
 
   # How many messages should a player be able to send in 10 seconds
   message_limit: 4
 
   # How fast can a player send messages (ticks)
   chat_speed: 10
 
   # Map of violation levels to commands
   thresholds:
      10: "aacstaffnotify {player} spammt."
      15: "tempban {player} 6 h Spam"

### General things

# How many times must a player be kicked before he is banned (-1 for no autoban)
# Autoban is disabled by default
ban_threshold: 5

# What command should be executed when a player is banned (only applies for /aackick)
ban_command: "ban {player} HACKS/CLIENTMODIFIKATIONEN [-]"

# How long after a player is kicked should he be allowed to log in (ticks)
kick_ticks: 120

# How long before a player leaves combat after dealing/taking damage
# Don't set this to 0 or -1, it's crucial for the forcefield and killaura checks. Change kill_loggers only to disable combat logging.
combat_time: 50

# Should AAC kill combat loggers (combat_time)
kill_loggers: true

# Should AAC log events to a file?
log_file: true

# Should /aackick broadcast a message?
aackick_broadcast: false

# Should AAC disable/enable checks dynamically? IF YOU HAVE PWP DISABLE
usetps: true

# Enable verbose logging? This splits log output and pipes some to administrators. Not recommended for normal use.
#verbose: false
#log_console: false

//EDIT: Falls du die AAC-Version rausbekommen willst, schreibe einfach ingame /aac und vergleiche es.
 

Ianosch

Mitglied
4 Juli 2015
1.437
4.594
1.255
dem Regenbogenwunderland
Passt vlt nicht 100% aber in CW bekommt man manchmal Null Knockback und Hits, die eigentlich niemals treffen hätten können/dürfen, trotz sonst flüssigem Spiel.

Hat vlt auch was mit Anticheat zu tun, aber keine Ahnung, bin auch kein Experte :D
 
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Cryuu

Mitglied
10 Juli 2014
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Passt vlt nicht 100% aber in CW bekommt man manchmal Null Knockback und Hits, die eigentlich niemals treffen hätten können/dürfen, trotz sonst flüssigem Spiel.

Hat vlt auch was mit Anticheat zu tun, aber keine Ahnung, bin auch kein Experte :D
Bei Minigames (SW, QSG) nutzen das selbe Anticheat.
8146cae06bf24c0ea80fa1e979d19ece.png

999aa6d5017c4b948f2e2eeea5314708.png

Diese könnten eine andere Konfigurationsdatei haben, weswegen dies wohl anders ist. Aber wenn das so wäre, sollten davon alle Spieler betroffen sein, was dies nicht der Fall ist.
 

Ennio20

Mitglied
30 Juni 2016
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Das kann darauf ankommen, wie oft du für das AntiCheat als "unlegit" erkannt wurdest. Es gibt eine Datei im AAC-Ordner, die alle deine unlegit Hits speichert und sie sich "merkt". Dann ist es auch logisch, dass ein Spieler, der schon länger spielt öfters eingetragen ist und somit auch öfters Hits gecancelt bekommt.
 
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Cryuu

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10 Juli 2014
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Das kann darauf ankommen, wie oft du für das AntiCheat als "unlegit" erkannt wurdest. Es gibt eine Datei im AAC-Ordner, die alle deine unlegit Hits speichert und sie sich "merkt". Dann ist es auch logisch, dass ein Spieler, der schon länger spielt öfters eingetragen ist und somit auch öfters Hits gecancelt bekommt.
Das denk ich nicht. AAC greift direkt bei nicht legitimen Schlägen zu (Zurück Bug/Kick etc.). Außerdem wären dann nicht alle Spieler gleichberechtigt, da manche mehr zugelassen bekommen und manche weniger vom AntiCheat.
 

Ennio20

Mitglied
30 Juni 2016
115
96
295
Das ist auch der Sinn des AntiCheats. Hacker sollen zurückgesetzt/gebannt werden und legit Spieler sollten normal spielen.
Anders kann ich es mir nicht erklären.
 

Ennio20

Mitglied
30 Juni 2016
115
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295
Ja, das wäre ja wieder die Sache mit den Configs, wenn man die einmal updaten würde, wäre es ja evtl. gefixxt.
 

NIOIN

Mitglied
26 Nov. 2014
5.123
9.683
1.580
dem Erebus
Das kann darauf ankommen, wie oft du für das AntiCheat als "unlegit" erkannt wurdest. Es gibt eine Datei im AAC-Ordner, die alle deine unlegit Hits speichert und sie sich "merkt". Dann ist es auch logisch, dass ein Spieler, der schon länger spielt öfters eingetragen ist und somit auch öfters Hits gecancelt bekommt.
Das hört sich ja sehr ominös an.

Das Anticheat ist nicht da, um Hits zu canceln, sondern um Hacker zu erkennen und zu beseitigen. Alleine schon, wenn ich sowas wie "unlegit Hits" lesen muss, wird mir auf einmal ganz komisch. Deswegen habe ich irgendwie keine Lust, deinem Geschwätz Glauben zu schenken.

Sry.
 
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Deleted member 16202

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Das kann darauf ankommen, wie oft du für das AntiCheat als "unlegit" erkannt wurdest. Es gibt eine Datei im AAC-Ordner, die alle deine unlegit Hits speichert und sie sich "merkt". Dann ist es auch logisch, dass ein Spieler, der schon länger spielt öfters eingetragen ist und somit auch öfters Hits gecancelt bekommt.
Ich habe noch nie etwas von einer Datei in einem AAC-Ordner gehört. Solch eine Datei wäre außerdem viel zu langsam, um ohne große Verzögerung eine Entscheidung treffen zu können.

Die Anzahl der Violations setzt sich soweit ich weiß nach einiger Zeit wieder zurück.
 

Ennio20

Mitglied
30 Juni 2016
115
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295
Das hört sich ja sehr ominös an.

Das Anticheat ist nicht da, um Hits zu canceln, sondern um Hacker zu erkennen und zu beseitigen. Alleine schon, wenn ich sowas wie "unlegit Hits" lesen muss, wird mir auf einmal ganz komisch. Deswegen habe ich irgendwie keine Lust, deinem Geschwätz Glauben zu schenken.

Sry.
Ich glaube, du hast leider keine Ahnung von der Sache, "Hacker aus dem Weg schaffen", wie soll das gehen, ohne unlegit Hits abzubrechen, bzw. sie ungültig zu machen.

Ich habe noch nie etwas von einer Datei in einem AAC-Ordner gehört. Solch eine Datei wäre außerdem viel zu langsam, um ohne große Verzögerung eine Entscheidung treffen zu können.

Die Anzahl der Violations setzt sich soweit ich weiß nach einiger Zeit wieder zurück.
AAC/logs/<player>.yml :)
 

NIOIN

Mitglied
26 Nov. 2014
5.123
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dem Erebus
Ich glaube, du hast leider keine Ahnung von der Sache, "Hacker aus dem Weg schaffen", wie soll das gehen, ohne unlegit Hits abzubrechen, bzw. sie ungültig zu machen.
Indem man sie einfach mal bannt? Lol, was ist das denn für eine Frage. Außerdem wäre es dann ja wohl nicht nötig, normale Spieler in irgendeiner Hinsicht zu behindern.
 

Ennio20

Mitglied
30 Juni 2016
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Ist es nicht und wird es auch nicht. Und wie stellst du dir das vor? Jeder, der einmal ne höhere Range als 3.7 Blöcke hat wird Instant gebannt? Dann viel Spass beim Umsetzen :)
 

NIOIN

Mitglied
26 Nov. 2014
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1.580
dem Erebus
Ist es nicht und wird es auch nicht. Und wie stellst du dir das vor? Jeder, der einmal ne höhere Range als 3.7 Blöcke hat wird Instant gebannt? Dann viel Spass beim Umsetzen :)
Die normale Schlagreichweite ist glaube ich 3,5 Blöcke, also ja, wenn jemand mehr hat, sollte da selbstverständlich schon das Anticheat eingreifen, oder nicht?
 
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