Uservorstellung 2.0 (Schwizerdütsch + Übersetzung!)

IlluFisch

Premium
11 Feb. 2017
1.554
10.413
1.405
Citybuild
(ÜBERSETZUNG UNTEN )

jo sali ich bi de ILLUMINATI_FISCH

ich ha dänkt das ich no e Usrvorschtellig in schwizrdütsch mach, und unde denne no grob übrsetz (PS : es gibt keine grammarikregle im schwizrdütsch)

Ich spiel gärn Minecraft, das heist ich bi süchtig :(

Am liebschte Ha ich TTT, SkyWars und Endergames !:cool:

Aktuel ha ich in TTT ca. 23.000 Karma :grins:

Ich bi in emene geheime Clan :eek:

Ich bi ä schwizr und lieb Schnipo :D ( wie die meischte) Aber ich hass schifare, was eigentlich nid so uf e schwizr zuetrifft :'(

Ich du gärn mol usflippe :mad: wenn öpper mich rdm killt :(

Jo das isch es eigentlich gsi;)


Danke fürs läse ILLUMINATI_FISCH



Übersetzung :

Ja hallo ich bin der ILLUMINATI_FISCH

ich habe mir gedacht das ich eine Uservorstellung in Schweizerdeutsch mache und unten dann noch unten grob übersetze (PS: Im Schweizerdeutsch gibt es keine Grammatik Regeln )

Ich spiele gerne Minecraft, was heisst das ich süchtig bin :(

Am liebsten habe ich TTT, SkyWars und Endergames :cool:

Aktuell habe ich in TTT ca. 23.000 Karma:grins:

Ich bin in einem noch Geheimen Clan :eek:

Ich bin ein Schweizer und liebe Schnizel mit Pommes :D ( Wie die meisten) Aber ich hasse Skifahren was eigentlich nicht auf einen Schweizer zutrifft :'(

Ich flippe gerne mal aus:mad: wenn mich jemand rdm Killt:(

Ja das wars eigentlich ;)

Danke fürs Lesen ILLUMINATI_FISCH

( Ich hoffe es war Interessant)
 
Zuletzt bearbeitet:
Güete Tag wohl,

Aber ich hasse Skifahren
Und ich chumme vo Baselland
Ich Chum nid vo basel und ich bi stolz das das ich vo Baselland Chum!
1170138_1679247509013765_1456527487_n.jpg


okeey, Spass, das mit em Ski fahre isch nöd so schlimm aber die zwei andere Pünkt mached mir doch zimli sorge :/

Ja chilligi Sach, hämmer en Schwiizer meh da^^ Ei ganz wichtigi Frag isch abr no offe... Welles isch din lieblingfuessballverein? Eifach als chline Tipp, jedi Antwort wo nöd FC Sion isch, isch falsch. :p
 

Robekh

Moderator
28 Juli 2014
258
1
2.492
1.065
Aber ich hass schifare, was eigentlich nid so uf e schwizr zuetrifft
Was hast du denn daran nicht gerne? xD
Ich mag es sehr ^^ (ausser, wenn die Pisten überfüllt sind und man bei den Liften ne Ewigkeit warten darf).

Ach, und ich gebe dir noch einen Tipp. Höre weder auf @HabNeWohnungInVS noch auf @AgentHausi in Sachen Fussball, sondern lieber auf mich. Sei einfach für die Schweiz, das erspart dir viele Diskussionen. (hihihi) xD
 
Ach, und ich gebe dir noch einen Tipp. Höre weder auf @HabNeWohnungInVS noch auf @AgentHausi in Sachen Fussball, sondern lieber auf mich. Sei einfach für die Schweiz, das erspart dir viele Diskussionen. (hihihi) xD
Ja guet für d'Nati si isch ja au ganz okeey. :) À props Nati, wer vo euch isch am 25. März au z'Gänf im Stadion s'Spiel gäge Lettland am luege?

Aber ich blib debi, Allez Sion!
 
  • Like
Reaktionen: AgentHausi

AgentNAVI

Mitglied
12 Nov. 2014
804
2.404
1.155

IlluFisch

Premium
11 Feb. 2017
1.554
10.413
1.405
Citybuild
Was hast du denn daran nicht gerne? xD
Ich mag es sehr ^^ (ausser, wenn die Pisten überfüllt sind und man bei den Liften ne Ewigkeit warten darf).

Ach, und ich gebe dir noch einen Tipp. Höre weder auf @HabNeWohnungInVS noch auf @AgentHausi in Sachen Fussball, sondern lieber auf mich. Sei einfach für die Schweiz, das erspart dir viele Diskussionen. (hihihi) xD
Was hast du denn daran nicht gerne? xD
Ich mag es sehr ^^ (ausser, wenn die Pisten überfüllt sind und man bei den Liften ne Ewigkeit warten darf).

Ach, und ich gebe dir noch einen Tipp. Höre weder auf @HabNeWohnungInVS noch auf @AgentHausi in Sachen Fussball, sondern lieber auf mich. Sei einfach für die Schweiz, das erspart dir viele Diskussionen. (hihihi) xD

XD Danke für die Bewertung :D

Wegen dem Skifahren:

Ich mag es nicht, da meine Füsse nicht gleich stark sind und ich dadurch immer unsicher auf den Ski stehe !

LG Illuminati_Fisch:alien:
 

Soziale Medien

Über uns

  • GommeHD.net ist einer der größten Minecraft-Server der Welt. Dir gefällt unser Server? Dann unterstütze uns durch einen Kauf im Shop!
  • Shop